Ja...

Det har kanske blivit lite mycket denna helg, jobb alltså :)
Pressar ihop 34 timmar på 3 dagar :)
Men jag har alltid roligt när jag jobbar, men denna helg har varit lugn också.
Så det har inte varit några problem precis.
Eller ja, helgen är inte riktigt slut ännu :)

Jag har träffat en mysig person och vi får se vad som händer :)

Jag hade faktikst en anledning till att skriva, men glömde totalr bort den när väl jag satte mig framför datorn :)
Det kanske kommer imorgon, förhoppningsvis på morgonen så jag hinner fixa ett inlägg innan jobbet :)

Jag ska även satsa på att gå över till mamma en snabbis och ordna lite mat till djuren.
Men även handla en till osthyvel :) hehe

TT

(ursäkta stavfelen, om det finns några)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0