Helg-avslut

Ja, nu har man gjort en helg till.
Jag längtar till januari månad, av flera orsaker faktiskt :)
För det första så det inte så långt kvar tills mamma och jag sticker ifrån Sverige i en vecka :)
Sen så ska jag börja få lite mera ledigt då.
En helg varje månad är efterlängtat :)

Imorgon så är det sista skoldagen, men vi har inte skolavslutning förrän på onsdag.
Tisdag så kör jag mitt första pass på lunchen, eller inte första precis.
Men nära på iaf :)

Sen så blir det jobb på fredag, söndag(juldagen), måndag(annandagjul) och tisdag innan jag blir ledig i 2 dagar igen :)
På själva julafton så har vi stängt, så vi får vara med familjerna och njuta lite grann :)

Min julafton blir ju här hemma med familjen och sen på kvällen så tänkte jag gå över till en helt underbar kille och mysa tills det är dags för mig att jobba igen :)

Nu ska jag nog sova lite grann för imorgon är det ju skola som jag sa :)

Natti Natti

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0