Hehe :)

Jag är lite trött nu och hungrig.
Men jag tänker faktiskt bara lägga mig och sova, men imorgon blir det ett sista minuten möte på morgonsidan.
Så jag blir visst lite sen till skolan, men detta är lite viktigare just nu.
Sen blir det skola i några timmar.
Sen så imorgon kväll så har vi ordnat en litde avlsutning för året i min unit, med Mary Kay alltså.
Så vi ska träffas lite grann och käka mat :)

Efter det så bär det av till Uppsala för att gå på Lucia Movie Night, det ska bli kul.
Synd bara att jag inte hade någon ha som sällskap, men jag överlever nog :)

Nej, jag ska sova lite nu så jag orkar med morgondagen.

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade gärna följt med på Lucia Movie Night om vi inte hade haft gäster..

2011-12-12 @ 09:23:18
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0