Döende

Usch, säger jag bara.
Eller jag säger nog mera än så, men om just denna tidiga morgon så är det nog bäst att jag bara säger usch.
Men det finns såklart flera ord för detta och alla är inte barnvänliga ;)

Första natten jag faktiskt längtade efter en sovrumsdörr.
Först hade jag prblem nog med att somna igår, precis då jag börjar slappna av tillräckligt för att kunna somna så ringer telefonen, SATANS!
Lilla Peter ville snacka lite, det var ett tag sen vi pratade.
Jag tror fan vi båda har pms varje gång vi snackar :D

Efter det så ringde jag mamma en sväng. Sen lovade jag dyrt och heligt att jag skulle sova.
Blä, för det löftet till mig själv. För mormors andningsapparat började tjuta som en jäkla syren några minuter i 12.
Det tog även några minuter att ta död på den också, hade faktiskt inte varit helt fel att kasta ut den genom balkongdörren.
Men mormor behöver den, så det var bara att gilla läget, eller vad brukar man säga?

Runt 1-2 så kom nattpersonalen och skulle fixa lite och apparaten börjar tjuta igen... usch alltså.
Sen så här vid 5, så var det dags att kliva upp och göra ordning sig :S

Och jag har planer på att gå till gymmet efter obduktionen idag, jag kommer somna på löpbandet för sjutton.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0