Det var...

Ett tag sen jag var här ute och skrev.
Men jag är nykär och jobbar däremellan, alltså när jag inte är med Peter :)
Nu är det helg igen och jag jobbar som vanligt :)

Men i Januari, alltså om imorgon(söndag) så ska jag börja med ett lite annorlunda schema, om den nya tjejen vill ha mina extra timmar :)
Det ska bli skönt, för då kan jag få lite flera timmar över till alla andra :)

Jag saknar mina bästa vänner, kanske ska ordna med en tjejmiddag så man får ta igen lite grann :)
Men det får jag börja planera nästa år, eller vecka ;)

Min lilla sötnos Peter är hemma nu med sin son Hampus, en riktig busunge :)
Men jag saknar älsklingen väldigt mycket, det ska bli min första ensamma natten på en hel vecka(kanske lite mera).

Sen så har jag blivit bjuden på thaimiddag imorgon, som en slags nyårsgrej.
Ska ringa tjejen imorgon efter jobbet och så får jag se hur jag gör :)
För jag har ju inga egentliga planer, hade mest planerat att sova, så jag skulle orka med resten av mina dagar på jobbet :) hehe

Nej, nu ska jag försöka mig på att sova lite grann.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0