Ännu en dag

Idag så har man bakat lite med mamma :)
Det blev knäck, ischoklad, hallongrottor och ett pepparkakshus.

Här jobbar man med ett "drömhus", det blev mera utav ett kråkhus när jag väl var klar :) haha

Det ser iaf fint ut på bild, tack och lov ;)

Dagen har gått fram någerlunda smärtfritt, saknade en speciell person idag, men det löser vi imorgon :)
Sussade i mammas säng stund innan jobbet, fick även sällskap av mammas misse Cleopatra.
Hon har ju egentligen varit min från början, men hon och Grabben kom inte överens.
Cleopatra är inte så förtjust i pojkar :D haha
Men det konstiga är att min misse, Grabben alltså, han gillar pojkar och är inte jämt så förtjust i tjejer.
Bara vissa speciella damer gillar han :) haha
Mina katter är lika tokiga i huvudet som jag är ;) hihi

Nu ska jag sova lite grann, imorgon blir det en liten "utflykt" med missen min :)
Undrar hur sugen han är på att gå ut i det här vädret :D hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0