Torsdag 18/8

Ojdå, idag har det inte varit rätt dag för att umgås med mig.
Jag hade planerat att gå och gymma med Sanna, det jag verkligen ville, för det börjar bli tråkigt att gymma själv nu.
Sen hade jag en filmkväll inbokad, men allt var jag tvungen att ställa in.
För jag är så slutkörd att jag knappt orkade bry mig om att gå och kissa en stund under dagen.
Samt jag blir lätt grining utav mig, så då är det dags att sätta stopp för lite aktiviteter ett tag.
Jag har sovit i några timmar nyligen och det var skönt som satans.

Jag saknar en speciell person...

Men nu ska jag försöka mig på att läsa läxor igen :)
Det gick inte så bra första gången, jag läste kapitelet men det fastnade inte tyvärr :S

Sen ska jag försöka ta det lugnt resten av kvällen och bara vara.

Men skolan gick bra idag, vi hade kursen Utvecklingsstörning och andra funktionshinder.
Den har vi med Khoshy Farag och sen har vi ju Eva Jansson som har Psykiatri och Socialpsykiatri med oss :)

Den känns skönt att vara tillbaka igen och kul att få umgås med tjejerna igen :)
Men alla snackar så mycket att man ibland inte får ro att läsa och göra det man ska göra under lektionerna.
Det blir säkert bättre snart :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0