Skolan+jobb

Ja, idag så blir det att gå i skolan några timmar först på morgone/dagen.
Sen vid 20 ikväll så börjar jag jobba och kör till 02 som vanligt :)

Sen imorgon så ska jag kasta mig på moppen och ta mig till Bäcklösen, helst tidigt för att det blir ju Kennelträff som jag har snackat om tidigare :)
Sen vid 19 så börjar jag jobba på Brorsans igen och denna gång också till 02 :)

Men söndagen så är jag fri och kan ta det lugnt och hinna göra lite läxor som säkert kommer.
Annars har jag bara lite små planer på att träffa min lilla Bitch Fia ;)

Sen pojkar och flickor så är det en ny vecka igen :)
Jag ska försöka mig på att sova middag idag efter skolan så jag orkar med helgen.
Tur att jag har tränat upp min tolerans nivå när det gäller lite sömn, för annars hade jag nog inte klarat av allt som jag hela tiden ska göra :) hehe

Nej, nu ska man sätta igång så man kommer till skolan idag också :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0