Semestertider

Ja, men hej allihop :)
Jag har semester nu som ni kanske har fattat :D
Jag är uppe i Dalarna med familjen, vi åkte hit i måndags morse och vi har varit i fäboden och gjort lite småryck och annat smått och gott :)

Detta är mitt jobb och jag försöker behålla det för mig själv också :)

Lillebrors gig :)

En liten fårskock precis bredvid fäboden :)

Man njuter när man målar, speciellt med den här utsikten :)

I måndags så åkte vi till Rättvik och kikade på lite bilar, den stora crusingen var där igår. Men vi var inte så sugna på att sitta i kö i timmar för att kunna vara där. Jag ska nog in imorgon igen, får se hur dagen utveklar sig :)
Idag och igår så var vi och badade, ni som har badat och fjantat runt i vattnet med mig vet ju att det är jätte kul att leka :)
Jag övar fortfarande på att dyka, men är lite av en chicken :D hehe

Morbror kom ikväll och ska stanna här med oss tills på söndag, så nästan hela famlijen Karlsson är här nu :)
Jag ska nog sova nu om jag ska orka med morgondagen :)
Jag kanske hinner träffa Peter imorgon :D
Han kör förbi Falun imorgon och kommer han förbi innan 12, och kommer ihåg det så kanske man hinner se honom en stund :)
Men jag överlever nog ändå ;) haha

Okej, jag ska sussa nu.
Jag har flera bilder på kameran, men glömde ta med sladden till den, så ni får se dem då jag kommer hem igen :)


TT i Dalarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0