Onsdag 31/8-11

Ja, förkylningen verkar inte ha blivit bättre.
Halsen är väl "lite" bättre, jag kan nästan prata normalt :)
Och jag försöker inte hosta upp lungorna längre ;)
Men tyvärr har näsan täppts igen totalt, så jag kan knappt andas pga det :S

Idag så har jag varit till skolan och pratat med Eva och Khoshy, jag hade planer på att slutqa skolan och börja plugga på distans.
Detta för att det känns så meningslöst att gå till skolan då vi bara sitter och tjattrar och gör ingen nytta med tiden vi har där.
Jag blir bara irriterad varje dag och det är inte kul.
Men Connie och My fick mig att börja tänka i andra banor igår kväll, sen så hjälpte Eva och Khoshy till idag med lite andra lösningar.
Så nu kommer det förhoppningsvis bli bättre för min del i skolan, annars så vet Eva varför jag går ut och jobbar själv om det blir för mycket snack i klassrummet igen.
Sen kommer jag kanske få lite mera uppgifter eller möjligheten att fördjupa mig mera :)
Så det lättade lite på bördan, för jag har sovit pissigt pga att jag inte vetat hur jag ska lösa det här och för att jag verkligen inte vill sluta då jag bara har en termin kvar.

Det fanns planer på att åka till London i oktober, men pga lite missförstånd så blev det inget.
Men jag vill ändå åka utomlands :)
Det spelar ingen roll om det är en weekend eller en vecka :)
Men jag funderar på Irland, för jag drömmer ju om Irland :)
Eller Italien eller Frankrike?!
Är det någon som är sugen på att hänga med?
Jag funderar på att åka i oktober eller november :)

Sen idag så har jag skaffat en universal tevedosa till min teve såklart :)
Den har ju ine funkat tidigare riktigt för den gamla dosan är paj.
Men nu är det fixat tror jag :)
Jag tänkte testa dosan imorgon orkar inte ikväll :)
Sen ska jag sätta dit en lampa på min cykel så jag syns i höstmörkret, det kanske är en fördel :)

Ikväll så var det sista gången för bilbingon i Strömsberg denna säsong.
Jag tycker det är lite skönt för då får jag fria onsdagar, men jag kommer istället inte få träffa mitt arbetslag på väldigt länge.
Den 29:e oktober så åker vi däremot på en dagskryssning med gänget och käkar lite mat och umgås :)
Det ska bli kul :)

Nej, jag ska sova en stund nu.
För jag ska hoppa in på Brorsans för Kanita någon timme imorgon då hon ska till läkaren.
Jag får se hur mycket jag orkar att jobba i helgen, för jag verkar ju inte bli bättre tyvärr :S

Imorgon flyttar jag också!!

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0