Okej, då börjar vi...

Igår så hände det lite grejor fast min hals och allmänna hälsa sviktade rejält.
Jag började storstäda här hemma, fråga mig inte var jag fick energin ifrån.
Sen for jag och mormor ute och handlade hem lite nödvändigheter.
Sen så fortsatte jag med städningen.
Sen vid 5 tiden så tog jag tåget till stan för att gå på en spelningen.
He's a killer och Meporash spelade på Grand.
Det gick ju att lyssna på, men jag har ju lite önskemål som kan göra dem bättre(det sista bandet)
Men säger jag någonting, som är tjej, så tror folk att man vill ha "skönsång".
Jag vet faktiskt vad jag gillar och det är definitivt inte skönsång.
Så där blir jag bara arg, det är nedvärderande och det är inte vad jag förväntar mig utav folk som jag värderar högt själv.

Nej, idag så ska bara ta det lite lugnt.
Sen i eftermiddag/kväll så blir det en kväll med tjejerna :)
Connie ska laga köttfärssås och spagetti :)

Nu tänker jag kika på lite film och ta det lugnt :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0