Lite om vad som har hänt och ska hända...

Igår så var jag och käkade mat med Sara på Brorsans, vi hade tänkt ta TP, för vi har inte varit där och käkat sen vi gick ur 9:an.
Det är fan 9 år sen :S
Usch, vad gamla vi är :) haha

Sen hyrde jag några filmer och låg och latade mig en stund innan jag tog en tur till Swee och Mysan för att låna Marilyn Mansons biografi :)
Sen blev det lite mera film.

Idag så började vi i skolan och jag var inte förberedd på att kliva upp klockan 7 imorse :S
Jag orkade inte röra mig ur sängen förrän vid 8, då jag var tuvngen för att hinna med allt innan skolan.
Så det var under tvång :S
Men det var kul i skolan, speciellt att träffa mina sötnosar och sen få komma igång igen med utbildningen.
Studierna i sommar har varit lite konstiga, det är inte min grej att studera på distans precis.
Så får börja skolan igen är skönt :)

Sen har jag hämtat min moppe och hon är hel igen :) hihi.

Imorgon så blir det skola igen då, sen ska jag träna lite innan jag ska på bort på filmkväll.
Helgen består utav jobb såklart :)
Men lördagen blir lite rolig iaf, för då har Tojtas Kennelträff, jag skulle först börja jobba klockan 20 på lördag kväll, men är tuvngen att börja en timme tidigare för den andra tjejen ska på bröllop.
Men jag är ledig på söndag så då kan jag vila upp mig inför skolan igen :)

Nu ska jag kika på nätet(spelen) sen ska jag sova så jag orkar med skolan och allt annat som jag vill göra imorgon :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0