Lite mycket kanske

Jag är trött...
Inte fysiskt utan psykiskt, det är så mycket som jag egentligen bör ta itu med, men jag orkar inte.
Jag försöker ignorera det där jobbiga som finns i bakgrunden, men ibland så trycker det på för mycket helt enkelt.

Idag är ingen bra dag för Tessan, jag är inte på humör för mycket.
När jag får en vilopaus, som jag har fått nu här i Dalarna så börjar allt komma upp till den sköra ytan att det känns som att en storm plötsligt bara har slagit till.
Fortfarande så orkar jag inte ta itu med det.

Idag skulle vi har slitit upp asfalten på gården här, men det är inte bara jag som har tappat orken.
Vi alla bara slöar på olika håll och tar det lugnt.

Jag ligger på sängen och njuter av sköna Bruce Spingsteen och hans underbart hesa röst.
Samtidigt som jag försöker lista ut hur jag känner inför att börja träffa en speciell kille mer seriöst eller om jag kanske ska börja gå på bildträffar för att se vad som händer där...
Ja, det är lite mycket just nu.

TT, fortfarande i Dalarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0