Leksands Sommarland

Där har vi varit idag, det har varit riktigt kul :)
Har åkt massa tokiga grejor som jag egentligen är livrädd för.
Men det som tog musten ur mig är en av rutschkanorna.
Jag slog i huvudet så mycket att jag blev yr och samt jag var nära flera gånger att glida upp längs väggarna av farten att jag skulle ha trillat ur eller hamnat på magen.
Vet inte vilket som hade varit värst, samt när jag försökte hindra mig från att trilla ur så slog jag i vänstra handen så värst att jag knappt kunde böja på fingrarna ett bra tag efteråt utan att det gjorde jätte ont.
Usch, vad jag klagar, men det var inge kul alls att råka ut för det där.

Men allt annat idag har varit skitkul och nu ligger jag i sängen och jäser.
Har käkat pizza(en halv) och funderar om jag ska våga sova en stund eller om jag tvinga mig själv att titta på några filmer innan dess.
Jag har åkt på hjärnskakning, det vet jag, det är en lätt hjärnskakning så jag oroar mig egentligen inte så värst mycket, men det är väl bäst att vara på den säkra sidan :)

Imorgon funderar jag på att gå ut på någon krog här i närheten, men jag vet inte om jag känner för att gå själv.
Jag har ju varit ut själv förr, men jag vet inte...

Jag saknar en speciell person i mitt liv just nu.

En bok som jag kan rekomendera är Att älska som en Porrstjärna: En sedelärande berättelse av Jenna Jameson.
Det är en bok som jag har haft svårt att slita mig ifrån denna vecka, jag har skrattat, snyftat/gråtit, blivit lite generad och arg som ett bi några gånger.
Ni ska nog kanske läsa denna bok då ni är lite själva om ni har lätt att bli generade, jag har verkligen inte det och jag har blivit röd som en tomat några gånger. Det är faktiskt lite kul :) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0