Jaha

Så nu har man blivit sjuk, eller vad man ska kalla det...
Har hostat som en liten tok inatt, så jag är lite mör efter en natt med detta.
Det hjälpte väl heller inte att mormor fick någon fläng inatt och skriker JESSICA!!!
Det är ju min lille syrra, jag tänkte först att hon låg och drömde och pratade i sömnen som hon brukar.
Men efter att hon hade skrikit det några gånger så blev jag riktigt vaken och kastar mig upp.
Utifall något hade hänt, snäll som jag är så tänder jag lampan inne hos henne.
Där ligger hon och sover sött, hon vaknar till och säger bara att Jessica håller på med massa hyss.
Så det betyder att hon drömmer.
Snacka om skrämma skiten ur mig...

Idag tänker jag sitta med lite läxor, i totalt mysläge och knapra halstabletter och dricka houngste.
Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det här med jobbet.
Men jag måste gå dit, jag har ingen möjlighet att sjukanmäla mig så här sent.
Men det gör väl inget egentligen, jag jobbar några enstaka timmar och sen åker jag hem och sover bara.
Tack och lov att det inte är en hel helg, som det är nästa helg.

Nu när jag ändå är hemma så tänker jag kika upp körskolor och sen tänkte jag städa lite grann i lägenheten.
Något vettigt måste jag göra ändå.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0