Inte ännu...

Alltså huvudvärken vill inte släppa.
Jag har till och med kämpat med att hålla mig vaken så att jag ska sova hela natten och så jag blir mer utvilad.
Så nu håller vi tummarna för fan och hoppar på det bästa :)

Imorgon så blir det skolan hela dagen och sen blir det att jobba på Brorsans som vanligt :)
Det ser jag framemot, jag kanske rycker upp mig då :)

I eftermiddags och ikväll så har jag suttit och tittat på film.
Först såg jag filmen Limitless, som handlar om en förlorare till författare som testar en slags drog som gör att han kan använda hela hjärnan(100%) och inte bara 20% som är normalt för oss människor.

Sen såg jag filmen HOPP, en film om påskharen och ansvar och drömmar :)

Sen så avslutade jag det hela med en actionfilm :)
World Invasion: Battle Los Angeles.
Som handlar om att jorden blir attackerad utav utomjordingar och hur en liten grupp marinsoldater gör allt för att rädda liv. And realy want to KICK SOME ASS!!! :)

Nu tänker jag stänga ner allt och försöka somna, vet inte riktigt om det kommer att gå, då det känns som det är en hel skolklass av extremt dåliga steppdansare i mitt huvud :S

Men iaf, god natt.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0