I'm back

Under sådana här jobbar-helger så är jag ganska så dö för omvärlden, vill man mig något så bör man komma till jobbet mitt och snacka med mig istället :D haha

Jag hade både Fia och mormor där både igår och idag. Alltid kul med besök :)

Ni ska bara se hur fin Fia har blivit, hon har "krymt" ;) hihi.

Som vanligt har man haft kul med killarna på jobbet, det kan bli lite grova skämt ibland och vissa av tokigheterna är rent av sjuka. Men vi/jag har jävligt kul :)
Samt jag vet inte om man skulle orka med sådana här helger utan att ha lite kul :)

Mina fötter och mitt vänstra knä är lite paj, som sist.
Jag ska till Melins eller Freeteam i veckan och köpa ett knäskydd av något slag så jag klarar av dessa helger.

Men nästan helg så kör jag bara 2 enkla dagar :)
Det blir 20-02 fredag och lördag kväll.
Om inte Mossi hör av sig under veckan ;) haha

Jag tror jag håller på att bli förkyld :(
Har varit lite små snorig hela helgen, jag har till och med slutat att sova med öppet fönster, då är det illa...

Imorgon så blir det picknick med Kim :)
Det blir några öl och sen något gott äta, men har inte kommit fram till allt ännu :D hehe

Ska sussa som en lite bebis nu ;)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0