Hur gör man?

Ja, hur gör man egentligen?
Jag verkar inte få in i huvudet på vissa personer att jag vill inte...
Jag kanske ska börja bli förbannad för att de ska fatta?!
Ja, ja, orkar inte med det här, det tar för mycket energi.

Idag så har jag inga riktiga planer på någonting, förutom att fixa till morbrors lägenhet så han kan leva där igen :) hehe
Sola lite hade jag tänkt, köpa ett par skor om jag hittar några fina :)

Imorgon kanske det blir bullbak med gumman och sen ett Hälsoparty hos Madeleine :)
Men vi får se hur det blir med de planerna under dagen.

Onsdag så ska jag kanske slå klackarna i taket med Connie om hon inte har några läkarbesök eller provtagningar som ska fixas :)
Så jag håller tummarna :D

Nej, man kanske ska ta sig ur sängen nu och käka lite frukost :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0