Hemma

Jag är hemma idag, mitt huvud vill inte riktigt samarbeta med mig idag.
Jag lyckades somna gott igår kväll, men vaknade runt 3 tiden och kände mig konstig, efter tag så började jag få huvudvärk.
Den har inte gått över än, jag har käkat frukost och dricker vatten och saft om vart annat.
Och mormors starka alvedon tabletter hjälper inte, så det blir att spendera dagen i sängen.
Jag är totalt slut, orkar knappt sitta här på stolen och skriva.
Men jag blir så JÄVLA uttråkad av att ligga still, jag är verkligen inte van med att vila och ta det lugnt längre.
Jag som kunde låsa dörren förr och bara njuta av lugnet.
Vad hände?

Jag ska nog sätta igång en film och försöka upphålla mig själv några timmar...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0