Hade tänkt...

...som vanligt och det gick visst inte så bra :) hehe
Jag hade iaf tänkt att fixa ett inlägg under dagen men glömde bort det helt och hållet.
Dagen har bestått utav att packa ner allt vi hade med oss upp till Danholn(Falun, Dalarna).
Och däremellan så har jag tittat på lite film också :)
Jag såg klart filmen "Mitt namn är Nobody" och sen en film som handlar om samma karaktär, som heter "Trinity klipper till igen".
De är gamla western filmer och de är riktigt roliga, sådan här gammal humor som man mår bra av på ett lite pysmysigt sätt :)

Vi kom hem någon gång runt 17-18, jag var över en stund på jobbet och bestämde med Mossi att jag jobbar hela helgen.
Alltså:
Fredag 11-02
Lördag 12-02
Söndag 12-21

Så ni förstår säkert att jag kommer vara lite frånvarande denna helg som kommer.
Det är ju helt okej för min del för jag få lite härliga pengar för detta :)
Jag ska jaga rätt på ett knäskydd som jag kan ha under dessa jobbiga arbetspass och sen kanske jag viker för min önskan att skaffar ett par nya skor eller något nytt klädesplagg ;) hehe

Nej, nu ska jag sussa så jag inte sover bort halva dagen imorgon.
Natti Natti :)

Puss Puss

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0