Glömde berätta...

att vi hade inte någon picknick igår, men det berodde bara på vädret.
Kim var visst inte sugen på vara ute i regnet, han är kanske lite kräsen ;) haha
Bara skojar gubben :)

Men jag fick då idén att jag skulle till stan och handla lite grann, men efter frukosten med mormor så lyckades jag inte ens hålla mig vaken längre :S
Jag slocknade ovanpå sängen till klockan 2.
Sen orkade jag inte röra mig ordentligt förrän vid 3, det var då jag åkte iväg och hyrde lite kärlekskomedier :)

Jag hann även med ett litet besök hos Robban och Petra och deras lilla sötnos Tindra.

Så såg min dag ut igår, den var lugn och skön med lite inslag utav slappande i sängen :)

Sen har jag fått veta att jag kanske har sårat någon med ett inlägg som jag gjorde för länge sen, det var inte meningen.
För det var inte ämmat till honom utan till en annan person, men det ska jag även säga till honom så han vet om det.

Nej, nu ska jag duscha och så, sen bär det av till Sara för en lunchdejt :)
Det var länge sen vi umgicks bara vi 2 :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0