Det hände lite...

...idag iaf :)
Jag hade oturen och kunde inte sova inatt, kröp i säng vid 3 inatt ju.
Jag låg och vred och vände hur länge som helst, 5 gick jag upp en sväng, sen låg jag väl och vred mig någon timme till innan jag lyckades somna.
Men tyvärr vaknade jag då en kille var snäll och messade mig vid 9 sen så messade även mamma, så min telefon plingade som en tok ett tag.
Svårt att ignorera det då :)
Mamma var snäll nog och meddelade att Grabben hade slut på blötmat och att han ratar torrfodret morfar hade köpt :)
Min första tanke var att jag fixar det där under dagen.
Men när jag inte lyckades slappna av igen så gav jag upp.

Men jag hade en till rolig överraskning då jag klev upp, jag hade knappt någon röst :S
Så mitt första stopp var Hemköp för att höra om de hade Bafucin, de hade bara Strepsil, hade lite svårt att säga Bafucin till expediten :)
Sen stannade jag till på ICA och de hade Bafucin däremot, den här gången kunde jag prata mera för Strepsilen funkar väldigt bra :)

Sen blev det moppe ner till stugan :)
Jag satt och tjattrade med morfar en stund sen så låg jag och myste en stund med mamma på soffan.
Jag har fan saknat mänsklig kontakt, det är det enda jobbiga med att vara singel.
Ibland så behöver man bara en kram eller så för att orka med ett tag till :)

Sen bar det iväg till Gävle för lite shopping :)
Jag inhandlade ett nytt batteri till mopeden, så nu kan man starta den utan att behöva kicka varenda jävla gång :)

Sen blev det lite annat smått och gott, ett sällskapsspel, Alfapet :)
Lillebror och jag spelade en sväng, men lillebror hade lite hjälp från morfar ibland :) hehe
Vi är inte klara med spelet, så vi får avsluta det en annan dag :)

Sen så blev det lite mat, hemlagad mat, det är fan år och dar sen sist jag åt sådant.
Väl hemma i Tierp igen så åkte jag till jobbet en sväng för att hålla Angie sällskap och käka glass :)
Det slutade med att jag hoppade in och hjälpte till med städningen då Angie ska utomlands inatt :)
Lite avis är jag på henne, men jag ska nog sola lite solarium i veckan, så kanske jag inte ser ut som ett spöke bredvid henne sen ;) hehe

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag försöka sova.
Jag hoppas på lite mer timmar inatt :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0