Biokväll

Jag fick ett extremt sug på att gå på bio idag.
Så jag försökte övertala lillebror att följa med, men han kunde inte.
Sen hade jag en desperat stund där jag skrev ut på Facebook och frågade om någon ville göra mig sällskap.
Det slutade med att jag gick själv ändå :)
Jag skulle nog ha tänkt på det först, för jag hade jävligt kul och jag behövde bara bry mig om mig själv hela tiden :)

Jag såg först

Sen så såg jag

Det är några filmer jag kan tänka mig se igen :)



Men just nu drömmer jag om härliga vyer och underbara sandstränder :)
Tänk att få ligga på en varm strand med en kall öl eller kanske en läcker drink i handen :)

och ligga och titta på solnedgången :)

Drömmar är underbara för ingen kan dem ifrån dig :)

Jag har nu tänkt mig att tvätta bort sminket och sen så blir det den här ljuva franska artisten(Melanie Laurent) jag lyssnar på som kommer få sjunga mig till sömns inatt :)

Jag drömmer om vackra städer och få uppleva andra saker än bara lilla Tierp.
Men det kommer ta tid innan jag kan få göra något överilat och bara sticka härifrån.
Jag vill stadga mig och börja bilda familj som alla andra samtidigt som jag vill bort härifrån.
Jag har problem med att bestämma mig för vad jag verkligen vill göra :)

Men träna lite imorgon skulle vara skönt :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0