Avslöjande

Jag avslöjade mina planer för My och Connie ikväll, även Erik fick ta del av det.
Var inte meningen men vad gör det :)

Connie lagade jättegod köttfärssås och spaghetti, jag fick så ont i magen att jag tror jag kommer vara mätt i flera dagar nu :)
Sen så hade hon gjort en jättegod chokladkaka med chokladglasyr och kokos.
Min mage hatar mig just nu kan jag säga.

Imorgon ska jag prata med den sista personen gällande planerna och sen får vi se hur det utvecklar sig :)

Nu hostar jag så mycket att jag har börjat gråtit och näsan har täppt igen också.
Det går verkligen utför nu :S
Så jag skiter i internet ikväll och går och lägger mig istället, för huvudvärken är tillbaka också :S

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0