Välkommen hem!

Vill jag säga till flyttfåglarna.
Jag såg flera flockar med fåglar igår när jag gick hem.
Sen så imorse så hörde jag fiskmåsarna skräna utanför fönstret, så våren är verkligen här nu eller åtminstone på väg.



Det enda man klaga på gällande detta är att Kanadagässen skiter ner hela stranden vid sommarstugan.
Det är aldrig trevligt att behöva sick sacka mellan skithögarna som ligger på stranden.



Idag är man ledig som vanligt, det är ju tisdag.
Det blir gymmet, läxor och sen lite städ och tvätt som ska fixas.
Jag får inte diska, gubben blir nog arg om jag diskar ;)
Det är lite roligt tycker jag :) haha

Igår så var man över och besökte Skopis och Alexandra i deras nya lägenhet här i Tierp. De har fått ordning på mycket på så kort tid.
De har de jätte fint :)
Sen får man väl komma förbi när de är helt klara så man får se slutresultatet :)

Men när vi var där, så kom vi in på det här med barn och Skopis frågade om det inte var min tur snart. Haha :D
Alla frågar mig det nu förtiden, ni får vänta tills jag är klar med skolan(det kommer ta ca. 4år) sen så vill jag gärna ha ett fast jobb och gärna körkort och gärna ett eget ställe. Skulle det inte vara en fördel tror? ;) haha

Så när vi sitter och pratar så får jag samtal från dolt nummer, jag trodde det var syrran, hon brukar ringa från dolt nummer ibland. Men det var en kille från folksam som erbjöd nyblivna föräldrar en försäkring, jag kunde inte låta bli att skratta :D haha
Jag sa att jag har inga barn, då fick jag som svar "vad synd" och "vi får höra av oss när det är dax då".
Hahaha :D hahaha
Snacka om tajming :D

Haha :D



Nej, nu ska jag börja pyssla lite här hemma hos mamma :)

TT

Kommentarer
Postat av: Sandrat

Du ska se utanför oss hur det ser ut med fåglarna.. Mycket med svanar..



Haha, snacka om pik. Ja nu är det fan din tur ;)

2011-04-05 @ 11:07:47
URL: http://tanneli.blogg.se/
Postat av: Sanna G

Sv: Ja visst blev det :) ska nog måla den igen när jag har ork. haha!

2011-04-05 @ 18:02:22
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Captain Hornypants

Ligga?

2011-04-05 @ 23:54:22
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0