Trötter...

Idag så ska jag in till stan och leta efter en present till lillebror, får se vad det blir :)
Ska åka med gubbens lilla syster som ska in och köpa gummistövlar, hon fyllde år igår och det var visst vad hon önskade sig :)
Så igår var vi över och firade henne med smaka på hennes smörgåstårta och citronkaka :) mums säger jag bara :)
Sen så blev det en lugn kväll för min och gubbens del, läste lite och kikade på lite teve och tog det lugnt.
Sen nu på morgonen så försov sig både jag och gubben, jag skulle över till mamma och sjunga för brorsan vid 6 och gubbens buss gick vid 6.

Vi vaknade vid 5 först, jag var faktiskt vaken då, men på något vänster måste jag ha somnat om mellan kvart över och halv, för jag blev chockad då klockan plötsligt var 6.04.
Så det blev lite panik för min del iaf, jag lyckades få liv i gubben, sen så kastade jag mig iväg på cykeln hem till mamma.
Som tur var kunde mamma kör honom till jobbet, så han inte skulle bli så försenad.
Men jag trodde jag skulle dö, jag gäspade(gör fortfarande) så mycket att jag är faktiskt rädd att käken kommer hoppa ur led...



Men nu ska jag sussa en stund så jag orkar med en heldag :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0