fullfart...paus???

Idag så är det mysdag som gäller för mig och gubben.
Vi ska åka ner till sommarstugan och mysa lite grann.
Vi behöver en dag för oss själva och slippa allt.
Min helg har ju varit full bokade som ni har märkt, jag såg gubben några timmar på fredagen, knappt en timme lördagen och igår kom jag hem en snabbis på 2 minuter och hämtade kläder och sen så sågs vi inte förrän vid 23 tiden igår kväll.
Jag känner mig som världens sämsta flickvän denna helg, men nu tänker jag gottgöra det och bara mysa med honom hela dagen.
Vi ska handla lite gott som vi tar med oss ner dit och sen, ursäkta, så slipper jag alla andra.

Men igår iaf, så var jag över till Jakobsson i Bäcklösen, vi elda på "halva" gården kändes det som och sen började jag och Ewa städa lite grann inne för de skulle få främmande och eventuella hundköpare, så det är alltid skönt att ha det lite städat då :)
Sen blev det att vi fixade ordning ute på altanen/verandan, det var dammigt det.
Men det blev riktigt mysigt sen när vi grillade och hade det bra.

Vilka underbara valpar hon har denna gång.
Som jag alltid har sagt, har jag tid och råd så ska jag skaffa en Cane Corso.

Full rulle med att slita bort grejor från marken :)

Den blev lite suddig, men jag var dum och visade dem att jag satt ner.

Det är lika med ATTACK!!!

Sen slocknade dem :)

syskonkärlek

 

Är ni sugen på flera bilder gå in på http://www.tojtas.se/kennel.aspx.

Då kommer ni in direkt på Cane corsos sida, de är helt underbara. Jag helt nere i Pärlan, så titta så får ni se en underbar tik.

 

Nu ska jag börja plocka ordning på grejor.

 

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0