summering

ojdå, vad kan jag säga. Förlåt?!
Det har hänt lite grann denna helg, men jag har inte haft orken eller humöret att skriva här.
Jag har så många tankar i mitt lilla huvud nu att jag har börjat få huvudvärk om dagarna.
Det är så mycket som har hänt och jag har fått veta.
Jag gillar mycket att den nya infon, men det gör att jag måste prioritera om lite grann.
Inga stora ändringar men ändå tillräckligt för att folk kommer börja fundera sen.
Men samtidigt så pratar vi om Tierp, det snackas alltid här och ingen kan riktigt låta andra sköta sitt eget liv.

I fredags så fick jag sluta lite tidigare från praktiken, så jag fixade hem lite kattmat till min magra kattskrälle ;)
Sen blev det att njuta utav den underbara vårsolen ute på baksidan.
Kvällen bestod utav film med gubben min, första kvällen som jag lyckades vara uppe längre än till 21.
Lördagen börjar med frukost ute på baksidan och sen så satt jag kvar där ute och njöt utav värmen och min underbara bok(Paulo Coelho, Segraren står ensam).
Det är en bok som jag faktiskt rekommenderar att ni läser, den får en att njuta av det man har samtidigt som man kanske börjar fundera på vad egentligen livet går ut på.
Det finns filosofi, psykologi, kärlek och sen mord och lite spänning samtidigt som han faktiskt får en att fundera om det finns vettigt folk där ute i världen.
Sen så blev det grillning med gubbens fruar och gänget som han brukar hänga med, jag har visst tagit upp lite utav hans tid den senaste tiden :D hehe.
Det var kul, men vi gick hem runt 21 och kikade på lite film och njöt utav varandras sällskap.
Imorse så vaknade jag tidigt som vanligt och jag tänkte vara duktig då och kasta mig på cykeln till morbror och städa. Men det var visst inte rätt tid just då ;) haha
Sen så slocknade jag i sängen, när jag äntligen vaknade så var det dags att fixa sig lite för dejten med gumman.
Det slutade med att vi satt och hade tjejsnack i gubbens lägenhet, sen lite korv med bröd vid Bennys.
Avslutade det hela med lite glass vid järnvägskiosken.
Men då tänkte vi se till att något hände, men det gick väl så där.
Kubb fick vi till det iaf innan klockan slog 20.
Med gubben, gumman, Jonas, Skopis, Alex oxh Sanna :)
Ni är underbara som får mig att tänka på annat, puss på er :)

Nu ska jag fixa för sängen så jag orkar med en heldag på praktiken.

Jag älskar min gubben :love:

Imorgon ska jag iaf efter praktiken direkt till morbror och fixa till hans lägenhet så det känns lite bättre.

TT

Kommentarer
Postat av: Captain Hornypants

Älskar dig massvis :D DU är luften jag andas <3

2011-04-18 @ 01:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0