Skattjakt?!

Jag och gumman är ute på en skattjakt.



Vi letar lägenhet så det bara glöder om det.
Vet ni någon som hyr ut en trea i Tierp(inte sockerlådorna) och för ett rimligt pris.
Snälla säg till mig då :)

Drömutsikten, kanske lite svår att hitta i Tierp



Vi skulle gärna vilja ha en lägenhet innan sommaren, gumman vill flytta hemifrån. Samt det vill jag ockå, det är dax igen.
Visst det är skönt att bo hemma man är aldrig själv, men det är också en nackdel. Man är verkligen ALDRIG själv.
Vi behöver något eget krypin.
Vi har ju bott ihop förr, så det funkar ju för oss.
Vi har haft de "tuffa" perioderna tillsammans då och vi överlevde :D

Men nu vill vi ha något helt eget, några förslag??
Skriv i gästboken, så kikar jag där :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0