Shut me?!

visst är det härligt med huvudvärk??
Min har inte släppt, vaknade med den och den sitter i, fast jag har druckit, ätit och knaprat alvedon.
Är det någon som har en vanlig hederlig huskur som kanske kan hjälpa mig?

Vilken söt liten vovven :)

Idag har jag fått tagit egna små steg på praktiken :)
Det har varit kul, det har gjort att jag inte har kännt efter så mycket heller.
Jag saknar skolan och mina underbara speciella klasskamrater.

JAG!!


Jag vill plugga och njuta av diskussionerna vi har under lektionerna och på raster osv.

Jag har varit över till lilla morbror och städat.
Ojdå, vad dammigt det var, men det är enbart mitt eget fel.
Jag tänkte vara duktig nästan vecka och tvätta hans fönster, det skulle vara kul om han kunde leta upp några nya gardiner ;) Förstår du piken??

Sen så hade han och jag ett lite snack om framtiden och så vidare. Jag förstår hans oro och jag tänker på det.
Så ingen fara, jag täbnker inte gör något förrän jag känner mig hundra på det.
Skolan går först, som den alltid har gjort och kommer göra.

Nu ska jag stänga ner butiken för idag och försöka sova lite grann. Jag sov riktigt pissigt natten som var och jag vill verkligen ha min sömn, jag behöver den heter det.
Natti Natti

TT

Kommentarer
Postat av: Nk

Förstår inte, är dom trasiga dom gardiner jag har??:)pok

2011-04-18 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0