planerna

Japp, planerna för helgen...
Idag blir det att ta det lugnt, hade lite planer för dagen.
Men det kändes inte riktigt som rätt dag för att göra massa grejor.
Ska ner på byn för att köpa lite blommor sen ska jag besöka minneslunden.
Sen så ska jag väl möta gubben hade jag tänkt.

Imorgon så blir det grillning och massa utelekar under dagen, sen fortsätter vi väl inåt och har skoj :)
Vi ska ut till sjukarby med hela 5 par som det ser ut nu :)
Så ser min valborg ut, jag är lite taggade, men det är inte riktigt min grej det är med att supa sig redlös enbart för att det är sista april. Kungen fyller år och vi firar vårens ankomst, tyvärr är det en dålig ursäkt för att få supa ner sig.
Men, men... det kan bli kul ändå.

Jag har suttit och kikat på nytt klätterträd åt min lilla misse.
Hade jag haft råd så hade jag köpt någon av dessa eller gjort liknande :D

Den här gillar jag bäst :)

Nej, nu ska fixa ordning mig lite grann :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0