Påskafton

oj, vilken kväll det blev igår.
Drinking-games är verkligen inte bra för mig :)
Jag blev lite rund under fötterna ;) hehe
Men nu ska jag klä på mig och kasta mig iväg till mamma och hämta grejen(som jag har glömt) och sen skicka in nyckeln till Fia.
Sen ska jag och gumman iväg på grillning hos ett par killkompisar, sen blir det födelsedagsmiddag i stan med Pauline, jag kanske sa det igår...
Men nu måste jag skynda mig, jag ska duscha och fixa mig hos gumman innan vi kör igång igen :)

Är det någon som kan berätta för mig varför jag har ont i övre låret???
Det känns som jag har slagit i den som fan, men jag har inte ramlat så jag fattar inte varifrån jag har fått detta.
Kanske kan det vara när jag blev nedknuffade från sängen?? Eller??

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0