Nytt startskott

Japp, jag har haft semester från ett av mina online spel.
Jag behövde det, det tog på krafterna att hela tiden, behöva hålla koll på att inte förlora någon eller några städer.
Jag har överlevt den stunden då jag har varit borta.
Ingen kan attackera mig eller så när jag ligger i "semesterläge", men jag var ändå nervös.
Men nu har jag iaf börjat igen, nu gäller det att kämpa häcken av sig lite där.
Ska ta en stad till så snart som möjligt hade jag tänkt :) hehe

Men ikväll så blir det film och mys, men solo :(
Killen däckade på Jonas soffa och sen ska de nu ha filmkväll.
Så jag får köra lite filmmaraton för mig själv :)
Men det är aldrig fel heller, man behöver ibland lite tid för sig själv :)
Det har vi båda lärt oss tidigare och det funkar för oss :)
Visst jag saknar alltid min lilla nallebjörn, han är för söt för att inte mysa med. Men jag får hålla mig.
Den som väntar på något gott får vänta... jag vet inte hur den slutar.
Men jag uppskattar min älskling ännu mera då vi träffas iaf :)
Jag älskar honom till tusen :love:

Nu ska jag pyssla om lite i rummet för en ny film :)

Styvsyrran har inte kläckt lill plutten ännu, men snart så :)


TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"



Haha jasså hamnade han hos min pojk ! :P Det är lugnt Tant jag tar jonas tillbaka nu på eftermiddagen när jag kommer hem från Uppsala.. ;) <3

2011-04-09 @ 08:05:13
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0