Ny dag och snart helg :)

okej, idag så visar jag mig för omvärlden ;)
Jag är fortfarande jättenöjd med håret :)
Och, Connie, jag ska komma ihåg att fixa håret ;) hehe

Idag blir det muntlig redovisning på Etiken, vi har tagit om Jehovas vittnen ju och vi lyckades få ihop lite fakta om dem.
Eller ska vi kanske erkänna och säga att det var Connies kille som lyckades hitta infon, för jag satt som ett fån igår kväll och letade och hittade knappt någonting.
Men lyckades hitta lite mera nu på morgonen, så jag har skickat arbetet till Connie och nu så var hon JÄTTE snäll och skrev ut det till mig :)

Jag kanske ska platta håret nu innan skolan så jag inte har världens "knullrufs" ;) haha

Ja, just det. Igår så beställde jag biljetter till Bandit Rock goes Ocean's 11, så det blir en kryssning i år iaf. Tur att jag har åksjuke tabletter kvar :) haha
Det blev lite krångel med biljettköpet, för vi blev ojämt antal till slut.
Så jag beställde biljetter(jag har åldern inne) och sen så får jag köpa en biljett till utav Connie, jag delar hytt och det med dem, medan Sanna tar min biljett och har min "egentliga" hytt :)
Lite krångligt?! ;) haha

Nej, vi hörs :)

TT

Kommentarer
Postat av: Sandrat

Ja men huvudsaken är ju att det löste sig till slut :)

2011-04-01 @ 10:59:49
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0