Lördag...

Vilken härlig lördags morgon...
Vaknade utav att jag mådde illa, spenderade ca en halvtimme på toaletten. Sen fick jag världens mensvärk, så jag knappt kunde stå en sväng.
Så min lördag började bra.
Gubbens lördag är nog heller inte så bra, han har haft ont som satans ett bra tag.
Han var till och med upp en sväng inatt, han kunde inte sova, jag vet inte om det var för värken eller inte.
Men värktabletter tar han iaf, nu har han också fått antibiotika, så då bör han bli bättre.

Så idag, tänker jag bara vara seg och inte göra ett piss. För jag har en molande värk i magen och jag hatar toaletten för tillfället.
Antingen sitter jag där för att jag har råkat eller valt något med mat i att äta. Eller så mår jag allmänt dåligt och måste sitta där.

Jag klagar idag, jag är inte på humör att vara världens glada och goa människa nu.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0