Långfredag

Ikväll blir det filmkväll med gubben och gumman och hennes gubbe.
Och vet ni vad det bästa är?!
Min huvudvärk har nästan släppt, den knappt märks längre, eller så har jag blivit van med att ha den i bakskallen konstant.
Imorgon bär det av till Uppsala för att fira Pauline som fyllde år, blir middag ute, sen blir det väl utgång. Men jag känner inte riktigt för det.
Nu ska jag kasta på mig lite kläder och kasta mig på cykeln hem till mamma en snabbis och hämta lite grejor där.
Sen blir det lite mys med gubben tror jag :)

Livet känns fan mycket lättare då man slipper huvudvärken och sömnbristen.
Nu ska jag bara se till att få lite extra sol så kommer jag nog må riktigt toppen senare :)

 

TT


Kommentarer
Postat av: Sandra

MYS MYS!!! Ibland har min gubbe bra idéer ;)

2011-04-22 @ 11:02:27
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0