inte så positiv...

Jag är inte på humör att vara social och pratsam med alla och inga.
Jag vill ha egen tid och välja själv vad jag vill göra och när.
Det är så många som ska slita och dra mig hela tiden, jag har uppmärksammat min omgivning av detta.
Men har det blivit någon förändring??

Idag så praktiserar jag 13-21, en lång dag. Jag som är kvällstrött utav mig kommer få lite problem med detta.
Men har jag överlevt i 25 år så bör jag fan överleva några timmar till med slit.

Sen blir det sängen med gubben(han myser med mig en stund) sen så är det tyvärr en ny dag imorgon.
Jag är verkligen negativ, jag behöver en paus...
Vi hörs när jag känner mig lite bättre...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0