håller tummarna

Just i denna stund så ligger min styvsyrra inne på förlossningen och har fått epiduralsprutan.
Vi hoppas hon får börja trycka på snart, vattnet gick imorse, men då var det inte rikigt dax.
Så hon hade en ny tid vid 14 att komma in igen då, nu ligger hon inne iaf.
Före detta styvmor uppdaterar väl facebook om något händer så, det är bara att vänta.
Jag pratade lite med henne(styvsyrran) imorse, och hon hade ont som satans då.
Det var den värsta värken hon har varit med om sa hon.
Jag känner mig väldigt motiverad att skaffa barn i framtiden nu :/ haha.

Men jag håller iaf tummarna att hon slipper den värsta smärtan nu och att hon får pussa på sin lilla krabat innan kvällen kommer.
Det roliga är att hon faktiskt har planerad dag till idag också, så kommer han/hon innan tolvslaget inatt så har barnmorskorna räknat riktigt bra då :D haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0