gottgörelse?

ojdå, det var några dagar sen jag gjorde ett inlägg.
Jag började på praktiken i måndags, hade då bara någon timme där för att först lära känna stället och få ett schema.
Sen har jag varit där från 7 till 16-17 de 2 senaste dagarna.
Idag blir det 14-21 och imorgon så blir det 7-16. Så jag kommer vara lite död då :) haha
Men det är kul iaf.
Igår var jag och lämnade blod på blodbussen, som vanligt.
Jag har varit dit 4 gånger nu, så jag bör ju bli mindre nålrädd tycker jag.
Även gubben har varit dit, han har varit dit och lämnat prover så han får veta sen om han kommer kunna lämna eller inte. Han är duktig :)

Sen myste jag lite med gumman och gubben igår, innan hon gick hem till sin gubbe :)
Sen kikade jag och sötnosen min på film hela kvällen igår. Jag har ju somnat så tidigt varje kväll så jag tänkte gottgöra honom lite grann nu :)

Nu tänker jag krypa ner en stund till under täcket och bara lata/mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0