GODIS!!

Jag är fan världsbäst idag :)
Jag har tvättat för fullt, sista maskinen går just nu(25minuter kvar).
Samt hängt ut allt ute i den fina solen, grannar får se mina färggranna underkläder ;) hehe
Sen har jag dammat av min byrå, jag har alla min "skönhetsprodukter" där, så de samlar damm tame sjutton.
Sen vädrat sängkläderna och bytt dem.
Nu blir det att duscha bort allt damm som har fastnat på mig, speciellt i håret.
Sen ska jag fjanta med gumman(och kanske min gubbe) en stund innan det blir filmkväll hos hennes gubbe.

Jag funderar om jag ska gå och köpa lite påskgodis, sådana här dragéägg, mina favoriter på påsken :)



Eller tror ni att gubben kan göra det? Medan jag duschar ;) hehe
Jag får fjäska lite grann :D

Jag mår så fan mycket bättre nu när huvudvärken har försvunnit och jag har fått sovit ut.
Helt underbart :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0