Gårdagens händelser :)

En helt underbar dag och kväll med älsklingen i sommarstugan :)
Jag älskar dig till tusen sötnos :love:

Vi packade in allt i huset när vi kom, sen ville gubben veta hur långt bort vattnet var :D
Vi gick ut på vägen och då såg han, det är väl ca 400-500m nere bara, bästa platsen i världen enligt mig :)
Var ner och kände på vattnet och strosa runt lite, sen skulle jag(tro det var jag som började) låtsas att skvätta vatten på honom.
Men tyvärr så träffade jag vattnet och det slutade i ett vatten krig :D hehe
Ni ska få se lite klipp och bilder på vår underbara dag ifrån resten av världen.

Sanden mellan tårna.

Kallt?

Blekfisen min :)

Plaska vatten och fjanta med älsklingen.

Klaga inte på vinklen av kameran!!

Busfröt Swee!

 

Mums Mums :)


Vi har redan pratat om att ordna en till sådan tur, denna gång ska vi vara borta lite längre, kanske en helg :D

Idag så ska jag försöka lista ut vad min lillebror kan önska sig i present, han blir 15år imorgon.
Och nej, jag tänker inte köpa en moppe till honom för han har en cross och en Barbara är nog inte hans grej precis :)
Han kan skaffa levande tjejer om han vill ha en flickvän :)
Sen imorgon tänkte jag vara duktig igen och åka och jobba hos morbror, man kanske ska göra det till en veckogrej så man inte glömmer bort det :)

Nej, nu ska jag sätta mig med lite läxor :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0