Ett år

Idag är det ett år sedan farfar min gick bort.
Att det har gått så fort ändå...
Jag upptäckte förra veckan då jag började gå igenom allt i huvudet igen.
Det är sant att det går faktiskt inte en enda dag utan att man tänker på honom, jag trodde det bara var något folk sa.
Men det är så sant att jag ofta får tårar i ögon när jag tänker på det.

Jag saknar honom till tusen, speciellt under julen och alla födelsedagar och påsken.
Samtidigt så har farmor flyttat ifrån Tierp för att bli närmare de andra i släkten.
Vi är ju bara 3 barnbarn som är kvar i Tierp så då är det kanske roligare att ha chansen att träffa sina barnbarns barn som bor lite närmare varandra än vad vi gör.

Men man ska kanske inte älta för mycket i det som har hänt...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0