en vild dag/kväll...

hehe, jag tror jag inte är byggd för 2 dagars supande.
Vi skulle ju bara grilla lite grann och dricka och umgås lite grann innan jag och gumman skulle vidare till stan och träffa Pauline och fira henne med lite mat och dryck.
Vi började dricka hos Schröder och hans kusin Sebbe och kompis Jälla. Jag tror vi skulle ha skippat det där sista dryckesleken ;) haha
Satans i gatans alltså, vi drack så jäkla mycket att jag trodde att jag skulle kissa på mig när Ewa körde oss tillbaka till Tierp sen.
Hon var tvungen att stanna till vid vägen för att jag skulle få lätta på trycket. Det var riktigt skönt ;) Haha
Här lite bilder från kvällen med Pauline och tjejerna :)

Sötnosen själv :)

 

 

 

Plockmaten jag och gumman beställde in tillsammans.

 

Några av tjejernas drinkar, tjusiga? :)

 

 


Jag och gumman var riktigt dragna när vi kom fram, satans i gatan så fulla vi var :D haha.
Men då bestämde vi oss för att dricka lite mineralvatten till maten och försöka komma ner till en normal nivå.
Haha, vi blev riktigt sega sen, jag ville bara hem och lägga mig i min säng.
Gumman började och sega ihop, så betämde oss för att ta tåget hem.
Hon skulle ha sovit hos mig, men hon vill verkligen hem hon också, fast till sig.
Så hon beställde taxi och när vi kommer till station så är tåget inställt.
Roligt?? Speciellt när man är full och vill sova.
Men hon avbeställde taxin från tierp hem till henne.
Så tänkte vi vänta på nästa tåg, men gumman var inte på humör, så det blev taxi från stan hela vägen hem :)
Det var dyrt, men faktiskt så var det inte så jävla dyrt. För jag betalade ungefär hälften för en taxiresa från Örbyhus till Tierp förr, visst det var mitt inatt/morgonen. Men ändå...
Men vi kom hem iaf :)

Nu ska jag göra mig redo för en heldag ute med Jakobssons familjen och massa vårstäd utav gården :)

TT

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh nej! inte du med hahah! den där bilden hahahah inte ok ;) puspuss på dig! tack för du kom igår sötnos.

2011-04-24 @ 20:45:36
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0