Bebisar överallt ;)

God morgon alla pigga och glada.
Igår blev det en sen kväller, vi hade en liten kis vid namn Rasmus som skulle ha sällskap.
Men snacka om att han snackade igår eller.
En stunden låg han och skrattade åt Fredrik och hans hår andra stunden var han lite små grinig för att han inte fick suga på Fredriks finger. Snacka om omständig grabb.
Nu ligger han i syrrans famn och käkar välling.
Byta blöja och prutta magen var mina uppgifter idag :) haha
Han och jag hade ett allvarligt snack igår kväll, men tyvärr vet jag inte vad han snackade om.
Jag var bestämd iaf ;) haha

Nu så har man även kokat ett lass gröt till gänget, samt diskat undan lite mera som stod på bänken imorse.
Så det blir skönt att komma hem hit senare idag.

Nu ska jag käka upp gröten och sen fixa mig själv lite grann.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0