Klart

Idag var man rätt så jäkla död när man började dagen.
Men vaknade till liv lite senare :)
Men jag har haft en sån där härlig dag med huvudvärk som har legat och tryckt så där fint i bakskallen.
Men nu skiter jag i den och bara njuter av kvällen :)
Det betyder att jag njuter av en iskall Smirnoff Ice och lite dålig teve ;) haha

Men jag har en lite fundering, vad får människor att utnyttja andra?
Vad är det som driver dem till att använda sig utav fula tricks och vara manipulativ?
Jag har många frågor egentligen när det gäller varför människor beter sig som de gör.

Jag har alltid varit stolt och nöjd med att vara själv och klara mig själv.
Men på sistone så har jag börjat undra om jag aldrig kommer hitta någon som verkligen är rätt för mig.
Men jag kanske är lite för kräsen för att jag ska komma till rätta med detta, vem vet?!
Det enda jag har hittat är killar som är intresserade, men inte tillräckligt eller så är det jag som inte har hittat den där gnistan som man faktikst behöver för att det ska kännas rätt.

Jag tittade på en film här nyligen och där så sa dem att man "fall in love", så det betyder att jag måste falla handlöst och inte gå in, för att bli riktigt kär.
Okej, det är ett ganska så bra råd.
Känns det för lugnt och bekvämt så är det inte det rätta alltså.
Man ska helt och hållet hänge sig åt sina känslor och bara försöka följa med i svängarna :)

Så det betyder att jag inte är redo för någon av killarna som jag träffar eller har träffat nyligen, för ingen av dem ger mig sådana känslor.
Men samtidigt så har jag väldigt lätt för att bli förälskad, men sen så händer det inget mera.
Också en lite vink om vad som inte stämmer då kanske ;) haha

Jaja, nu tänker jag faktiskt dricka upp min lilla smirnoff och sen så sover jag nog gott :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0