Ska vara onyttig idag

Idag tänker jag vara lite onyttig.
Jag har bokstavligen drömt om skräpmat och godis i flera nätter.
Men idag så ger jag med mig lite grann på skräpmatsfronten :)

Sen så ska jag väl gå igenom ännu en gång allt det här med Mary Kay, för klockan 17 idag så har jag min första hudvårdsklass :)
Jag har lite problem med att sitta still, för jag är faktiskt nervös.
Jag vill inte missa något eller säga fel, jag har extremt höga krav på min egen prestation då jag gör något.
Speciellt något som jag verkligen vill lyckas med, men jag vet att jag inte kan lyckas med allt.
Och skulle det gå åt helvete så gör det inget, utan jag får se till att lära mig något utav det hela och göra bättre ifrån mig nästa gång :)

Ikväll så kanske man även får en mysigt samtal ;) hehe
Hoppas bara minnet är bättre där än hos mig :D

Nej, en dusch på det här är nog rekomenderat och sen så ska jag leka med mina nya sminkborstar :D

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0