One trip

One trip to satisfy myself.
Jag har känt av höstens mörker ordentligt denna gång.
Men också osäkerheten som kommer med att man snart är klar i skolan.
Min dröm har ju varit att resa utomlands och upptäcka andra världar och uppleva en annan kultur.
Men nu har jag startat det här företaget så jag sitter fast ett tag.
Så här i efterhand så undrar jag varför jag gjorde det valet, då jag alltid har varit obeveklig när det gäller mina drömmar.
Men jag har så många drömmar och mål som jag vill uppnå innan jag saktar ner.
Ett familjeliv är ju något alla drömmer om även jag, det kan ju vara en av orsakerna till att jag valde att starta eget.
Men det kommer inte göra mig lycklig, till en viss del ja, men aldrig fullt ut.
Så jag bör inte kompromissa när det gäller mina drömmar.

Men hur ska jag nu lösa detta då?

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0