Min dröm

Min dröm eller drömmar är just nu att få ihop tillräckligt med pengar för att kunna köpa en klänning från Chanel, men sen så har jag även en annan dröm :)
Att få köra och äga en egen Mary Kay bil :)

Visst är den fin?! :)
Men för att uppfylla den drömmen så måste jag först skaffa ett körkort men också få min karriär att skjuta i höjden.
Så jag har några mål som jag verkligen ska slå igenom med nu :)

Detta kommer hjälpa mig i mina mörka stunder, då jag funderar på vad jag vill ha utav livet.
Jag vill jobba, jag vill tjäna pengar och jag vill lära mig nya saker varje dag :)
Och för att kunna göra detta möjligt så tänker jag jobba arslet av mig i några år.
Jag vet att jag kommer ha mina svackor och då tackar jag gudarna för att jag har vänner som stöttar mig och hjälper mig på vägen :)

Nej, nu fick jag en sådan energi att jag tänker kasta mig ut på en promenad och jobba av lite fläsk efter den här colan som jag har njutit av hela morgonen :) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0