Mardrömmar

Usch, säger jag bara.
Drömde om att en tjej skulle kasta syra på folk, själv försökte man få henne att vara lugn och övertala henne att inte göra det.
Det är en krypande känsla utav skräck, inte det där här chockartande skräckkänslan som man har vid skräckfilmer.
Usch säger jag bara.

Men jag vet ju varför jag drömde om det, det kopplas till praktikplatsen jag har nu.
Men mera kan jag inte säga, helt enkelt.

Nej, undrar om man ska gå upp och börja göra sig i ordning...
Ska till stan lite tidigare idag, jag börjar inte praktiken förrän 15, men det blir lite lunch med en kompis först.

Men ikväll/natt så kommer jag hem runt 12 för jag slutar 22, men tåget går 22.19 och det tar ca 25 minuter att gått till stationen så jag kommer inte hinna med det tåget.
Så jag får försöka roa mig till 23.19 istället :)
Jag tar nog med mig en bok eller lite papper om Mary Kay och går igenom dem :)
Tur att man har något som man kan fördriva tiden med :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0