Ledig

Jag är visst ledig idag, men jag har nu känt av att jag måste ha lite flera sådana dagar.
För min kropp börjar bli utsliten, jag behöver ta det lite lugnare.
Jag har försökt hunnit med så mycket som möjligt på dagarna, så det har börjat störa min nattsömn.
Jag har alltid kunnat sova gott och verkligen fått mina timmar.
Men nu de senaste månaderna så har det kraschat totalt.
Helgerna har jag ordnat med lite nu.
Jag får lite extra vila varannan helg och det är helt okej :)

Idag har jag sovit ut ordentligt och käkat en nyttig frukost, en glas apelsinjuice med 3 fullkornsmackor med fina kalkonskivor och paprika på :)

Resten av dagen så ska jag städa lite smått och ordna med lite papper, men det är inget måste, så jag kan ta det lugnt och bara göra lite då och då :)

Det är en av anledningarna till att den här Mary Kay karriären kan vara bra för mig, för jag får bestämma min egen tid och det är nog vad jag behöver för att må bra själv.

Guest Eventet gjorde mig extremt glad igår, men även idag också :)
För det är så många kvinnor på samma ställe som alla strävar efter samma sak, att bli bra på sitt jobb och få vara sin egen chef :)
Vem vill inte ha det jobbet? :D

Det som fortfarande gör mig osäker på detta är att jag får ge upp lite av min dröm ett liv utomlands.
Men man kan ju komprimissa lite grann där, jag har några planer på det :)
Det finns lösningar på alla problem :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0